ביטן מציב דורש לטפל בכבישים מסוכנים ומציב אולטימטום
איתי גדסי 1 Comment on ביטן מציב דורש לטפל בכבישים מסוכנים ומציב אולטימטוםיו"ר ועדת הכלכלה ביטן: משרדי התחבורה והאוצר צריכים לעשות שינוי בתכנית העבודה לטיפול בכבישים מסוכנים כבר בתקציב הנוכחי – ואם זה לא יקרה תוך 60 יום ועדת הכלכלה תקפיא כל בקשה שלהם
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור
- עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת
- לאחר הסאגה: מרן הראש"ל קיבל את פרס ישראל
- פסק הלכה: מי שנסע למירון – שיעשה התרת נדרים
- מסכת הצביעות נקרעת: מתקני טרור של האו"ם בעזה • צפו
תגיות
בעקבות דיון המשך שקיימה הבוקר (שלישי) ועדת הכלכלה בנושא בתכנית החומש לפיתוח כבישים ופרויקטים לביצוע, בתקציב 2023-2024. היו"ר דוד ביטן הזכיר כי מדובר בישיבת המשך לדיון שהתקיים בשבוע שעבר, בו לא נמסרו לוועדה מספיק נתונים. ח"כ שלום דנינו, שביקש לקיים את הישיבה בעקבות התאונות הקטלניות שאירעו בשבועות האחרונים בכביש 40 , אמר כי "אם מהישיבה הזו לא יצא שכביש 60 יטופל אז אין לנו מה לעשות פה".
על רקע נתונים שמסרו לוועדה ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יהודה בן עטר, ומנהל אגף תקציבי פיתוח במשרד התחבורה, אבי דרוט, הודיע היו"ר ביטן כי הוועדה דורשת שינויים בתכנית העבודה לטיפול בכבישים מסוכנים כבר בתקציב הנוכחי. "אני לא יכול להכריח אתכם אבל אף דיון של משרד התחבורה לא יעלה בוועדה עד שלא תביאו שינויים תקציביים – ואם לא תביאו אז ועדת הכלכלה תתעלם ממשרד התחבורה. ברור שאי אפשר להוציא את כל התקציב על כבישים מסוכנים, אבל גם לנו יש סדר עדיפות. אותו דבר לגבי משרד האוצר, אבקש להקפיא כל הבקשות של האוצר עד שיעשו את השינויים דרושים. כל בקשה של המשרדים לא תעלה אלא אם יבינו את המסר שלנו שאנחנו רוצים שינוי".
אם יתחילו לעשות סדר ביו"ש ולהפסיק את האפליה באכיפה בין היהודים לערבים – כביש 60 כבר לא יהיה כביש מסוכן